Живопис

 

 

ЖИВОПИС в образотворчому мистецтві займає свою унікальну нішу. Колір – це енергія. Колір сприймається суб’єктивно в залежності від духовного та фізичного стану, настрою людини, її індивідуальності. Вміти бачити і відчувати колір може не кожна людина. На заняттях з живопису вчитель відкриває закони кольорознавству, вчить бачити і розвиває сприйняття кольору учнем.
Починаючи зі знайомство живописними матеріалами, такими як гуаш, акварель,їхніми можливостями як інструменту передачі юними художниками настрою сюжету, рухаючись у пізнанні законів тональності, простору, формотворення вчитель відкриває безмежний світ музики кольору.
З перших кроків у пізнанні законів живопису важливою складовою є композиція, як формальна, сюжетна так і композиція кольору.
Робота на пленері дає можливість пізнати нові закони живопису, повітряної перспективи, станів природи.
У випускному класі учні складають іспит: композиційний натюрморт, де основними критеріями є колорит, композиція, простір, володіння матеріалом, творча індивідуальність учня. 

Foto008ГАЛЕРЕЯ

 

НАТЮРМОРТ відіграє вагому роль у вивченні натури, її пропорцій, побудови складних об’ємів, просторів. Композиція натюрморту «з режисеруванням» (особиста сюжетна лінія) дають учням можливість усвідомити, що студіювання натури не є самоціль, а засіб і можливість творити свої світи.

Робота з живою натурою дає можливість ознайомитися з пропорціями людини, її анатомією. Людина в середовищі, людина – об’єкт тематичних композицій, її характер, образ – є метою дослідження юними митцями.
По закінченню навчального року обов’язковими є пленерні замальовки.
У випускному класі учень складає іспит з рисунку – творчий натюрморт, де він демонструє своє вміння користуватися здобутими знаннями.

ГАЛЕРЕЯ